Plati si Livrare

Plata produselor preferate

A. Sectiunea Personal - PERSOANE FIZICE

Costul transportului pentru comenzile din magazinul online www.aromatory.ro este 19 lei/comanda, TVA inclus (pentru la care se adauga taxele mai jos mentionate in functie de metoda de expediere si in functie de metoda de plata.

Plata pe site-ul nostru pentru comanda dvs ca persoana fizica se poate realiza prin 3 modalitati:

1. Ramburs la primirea coletului = pentru aceasta modalitate se adauga 5 RON (tva inclus) pe langa costul de baza, prin curier rapid DPD

2. Carte de Credit = puteti face plata prin platforma securizata online oferita de Libra Bank, partener www.aromatory.ro

In acest moment pe site cheltuielile de transport se estimeaza pe baza codului postal al localitatii unde se va efectua expeditia. 2500 de localitati sunt incluse pe lista de plata standard de 19 ron. Pentru localitatile care nu fac parte din cele 2500 se adauga un cost suplimentar de 15 ron. Consulta www.dpd.ro pentru lista celor 2500 localitati.

 

B. Sectiunea Business - PERSOANE JURIDICE

 

Plata pe site-ul nostru pentru comanda dvs En Gros din sectiunea Business se poate realiza prin 4 modalitati:

1. Ramburs la primirea coletului - pentru aceasta modalitate se adauga 5 RON (tva inclus) pe langa costul de baza, daca transportul este Curierat rapid prin DPD, partenerul www.aromatory.ro

2. Carte de Credit - puteti face plata prin platforma securizata online oferita de Libra Bank, partener www.aromatory.ro; va rugam sa precizati in detalii Plata nr facturii si data.

3. Ordin de Plata Bancar = se va face pe baza unei facturi proforma pe care v-o trimitem online, pe e-mailul dvs, pentru a face plata prin Ordin de Plata sau depunere numerar direct in contul www.aromatory.ro de la Banca Transilvania sau Libra Bank.

3. Bilet la Ordin sau CEC = pentru comenzile de peste 2500 RON acceptam plata la termen prin Bilet la Ordin la 21 zile. Pentru plata prin CEC, SC ADSENSO BIOLIFE SRL - marca AROMATORY - isi rezerva dreptul sa negocieze si sa aprobe/refuze partenerii cu care va lucra prin plata CEC.

In ambele cazuri, ne rezervam dreptul sa acceptam/refuzam platile la termen.  

Comenzile plasate pe site-ul www.aromatory.ro si achitate cu cardul sunt procesate de catre Libra Bank in numele companiei noastre SC ADSENSO BIOLIFE SRL. SC ADSENSO BIOLIFE SRL  isi rezerva dreptul ca in anumite cazuri sa solicite plata produselor in avans.

Expedierea pachetului dumneavoastră si Livrarea

Pachetele sunt în general trimise în maxim 2 zile de la primirea plății și sunt expediate prin DPD cu urmărire și livrare. Costul livrării include costul procesării și ambalării, cât și costurile poștale. Costul procesării este fix, în timp ce costul transportului poate varia în funcție de localitatea in care va aflati (2500 de localitati din Romania intra in costul standard, fara costuri aditionale; vezi www.dpd.ro). Pentru comenzi sub 250 ron, costul standard este de 19 ron/colet de pana in 5 kg. Fiecare kg in plus se taxeaza suplimentar cu 1 ron. Daca localitatea de livrare nu se afla in cele 2500 cu cost standard (www.dpd.ro) atunci se aplica o taxa suplimentara de 18 ron/colet.Toate coletele ce depasesc suma de 250 ron beneficiaza de transport gratuit in limita celor 2500 localitati; pentru orice localitate suplimentara se plateste taxa de 18 ron.

Vă sfătuim să vă grupați toate articolele într-o singură comandă. Noi nu putem grupa comenzi distincte plasate separat, astfel că fiecăreia i se vor aplica costuril de livrare. Riscurile aferente livrării cad în responsabilitatea dumneavoastră, dar luăm măsuri speciale pentru a proteja obiectele fragile.

Produsele www.aromatory.ro sunt expediate la adresa indicata in momentul finalizarii comenzii. Livrarea produselor se realizeaza prin colet cu Ramburs, prin Curierat Rapid - DPD. Pe plan national, livrarile cu Posta Romana se realizeaza in 3-4 zile, iar prin Curierat Rapid in 1-2 zile de la data comenzii finale. Intarzierile de livrare nu pot fi prevenite in caz de forta majora sau motivate de situatia transportatorului.

 

Returnarea produselor

Puteti returna un produs comandat in termen de 14 zile lucratoare de la primirea acestuia, conform OUG 34 din 4 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative. Taxele de transport pentru returnarea produsului vor fi achitate de dumneavoastra. Nu sunt acceptate retur articolele care sunt incomplete, stricate, deteriorate sau murdarite. Adresa de returnare a produselor prin posta este SC Adsenso Biolife SRL, Str. Padurii, nr 16 Bis, Ostratu, Ilfov, cod postal: 077066. Va rugam sa ne notificati inainte de trimiterea coletuluipe e-mail (info@adsenso.ro) sau la telefonul de contact de pe www.aromatory.ro

Produsul trebuie returnat in ambalajul original cu care a fost primit la livrare alaturi de documentele de livrare din interiorul coletului. Clientul suporta costul returului. In cazul in care produsul comandat a fost gresit, veti primi un alt produs suportand taxele de transport indiferent de valoarea comenzii. Returnati produsul catre noi si inlocuirea produsului se va face imediat ce returul a avut loc, in limita stocului disponibil. In cazul in care produsul nu e disponibil, veti fi contact si vi se vor propune alte variante. Aceasta situatie va fi solutionata de comun acord.

Daca doriti returnarea valorii comenzii, plata se va efectua in termen de 14 zile de la primirea returului, cu respectarea cumulativa a conditiilor enumerate mai sus. Plata se va efectua in contul indicat de client prin e-mail.

Va rugam sa contactati info@adsenso.ro sau numarul de telefon din sectiune Contact pentru alte intrebari sau informatii legate de returnarea produselor.

Garantie

Produsele www.aromatory.ro comandate de catre client , conform Art 4 alin lit d din OG 130/2000: produsele achizitionate si livrate ce au defecte de fabricatie. Garantia produsului este de 14 zile de la primirea acestuia. In cazul clientilor persoane juridice, acestea vor primi certificat de calitate a materialului la cererea lor si declaratia de conformitate care atesta calitatea produselor. In cazul clientilor Persoane Fizice, anume clientii din sectiunea Personal, aceste documente nu se aplica.

Conciliere

Daca aveti probleme legate de o comanda, care nu par a putea fi rezolvate prin email sau cu persoana cu care discutati, puteti lua legatura pentru o conciliere interna gratuita cu Dr. Sebastian Rotariu, Director General - www.aromatory.ro, Tel 00744.342.094 sau office@adsenso.ro


Accept

Acest site folosește cookie-uri.

} }